Follow Us @pasje.magos

środa, 23 maja 2018

Mini biscornu bluework

Witajcie :)
Pora na kolejne biscornu, bardzo spodobało mi się ich robienie :)
To dzisiejsze, to w sumie takie mini-biscornu, bo to maleństwo niesamowite ;)
Postawiłam tym razem na metodę blackwork i jestem zadowolona z efektu.
Brakuje tylko guziczka, ale nie mam w swoich zasobach nic odpowiedniego, co by pasowało, więc to takie poduszeczkowe biscornu ;)






Dane techniczne:
Kanwa Aida 16ct
Mulina Ariadna - 1 pasemko
Wzór znaleziony na Pinterest

12 komentarzy:

  1. Cudowna poduszeczka, choć z drugiej strony żal mi było by jej używać jako igielnika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny igielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutkie biscornu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca! I jak tak patrzę na te Twoje biscorniaki to sama mam ochotę taki zrobić, są cudne:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście maleństwo, ale niezwykle urocze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy ten maluszek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)