Follow Us @pasje.magos

wtorek, 8 maja 2018

Niebieski motyl

Witajcie :)
Za oknem piękna pogoda, zaczął się mój ukochany miesiąc :)
Mam z nim wiele pięknych wspomnień, ale też i są w nim ważne dla mnie wydarzenia: rocznica ślubu oraz moje imieniny. Żadnego z innych miesięcy aż tak nie lubię ;)

Przychodzę dziś do Was z motylem, bo to m.in. one mi się kojarzą z majem i piękną pogodą.

Haft powstał na plastikowej kanwie. Do jego zrobienia zużyłam stare zapasy muliny.
Haftowałam trzema nitkami.
Docelowo będzie z niego magnesik :)







P.S.
Zapomniałam napisać, że marcową edycję zabawy zakładkowej wygrała Mirka - mirosek :)
Jej paryska zakładka zyskała największe uznanie wśród Was :)
Podsumowanie zabawy kwietniowej będzie niebawem :)

25 komentarzy:

  1. Piekny jest! a te kolory... miod malina! !

    OdpowiedzUsuń
  2. W pięknych kolorach ten motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy motylek. A ja Ci życzę wszystkiego najlepszego na te Twoje majowe imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny motylek :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Motylek wygląda ślicznie i będzie z niego fajny magnesik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny motylek i wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących świętowan ☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny motylek!!! rewelacja :)
    Bez magnesu może posłużyć jako zakładka :) w sam raz na wyzwanie majowe :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się imienin:)
    Cieszę się, że moja paryska zakładka wygrała i bardzo dziękuję za oddane głosy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. jest wspaniały,podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam motyle, ten wyhaftowany przez Ciebie jest wyjątkowo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten motylek , na magnesik w sam raz . Musze i ja spróbować tej plastikowej kanwy , bo wstyd się przyznać, że jeszcze na niej nie wyszywałam.
    Pozdrawiam i gratuluję Mirce wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten niebieski motylek :)
    ps. ładny tag warstwowy zrobiła Mirka - ale nie chciałabym go używać jako zakładki, raz że sam by uległ zniszczeniu, a dwa - książka też by miała odkształcone kartki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy motylek! Będzie fajny magnesik.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny motyl w otoczeniu pięknych goździków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam sie!!!! Cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny motyl! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)