Follow Us @pasje.magos

środa, 30 maja 2018

Podaj dalej - wysłane upominki #2

Witajcie,
kolejne upominki w ramach Podaj dalej poleciały do swoich Właścicielek :)
Mam nadzieję, że dziewczyny zadowolone :)

Taką paczkę otrzymała Lidzia - Czarna Dama
A w niej m.in. notes z baletnicą, o którym pisałam TUTAJ
oraz kartka z motylem, o której pisałam TUTAJ



A taką paczkę przygotowałam dla Katarzyny z Krzyżykowego Szaleństwa
Do Katarzyny poleciało moje najnowsze biscornu, o którym pisałam TUTAJ
Niestety nie wiem, czy paczka się spodobała, bo nie mam od Katarzyny żadnej wiadomości...
Pozostaje mi jednak mieć nadzieję, że się podoba.


U Lidzi już wisi post z kontynuacją zabawy, a u Katarzyny wypatrujcie i polujcie, jeśli chcecie :)

Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Wspaniałe niespodzianki przygotowałaś Madziu dla dziewczyn.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne upominki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty przygotowałaś dla obu dziewczyn a Kasia na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogły się nie spodobać. Wszytko piękne i przydasie wspaniałe.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno i Katarzynie sie prezent spodobał, bo pięknie nas obie obdarowałaś :) Jeszcze raz Ci bardzo za to wszystko dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne upominki przygotowałaś. Sama nie wiem komu bardziej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne paczuszki Madziu przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna paczuszka - bardzo dziękuję.
    Tak, jak Ci pisałam byłam poza adresem korespondencyjnym i dopiero dziś ją otworzyłam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne podarki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wymianka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe paczuszki przygotowałaś, na pewno sprawiły masę radości obdarowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne obie paczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne niespodzianki, nie mogły się nie spodobać 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)