Follow Us @pasje.magos

piątek, 11 maja 2018

Kwietniowe podsumowanie - Zakładkowy Zawrót Głowy & Wielkanocne Kartkowanie

Witajcie :)
Dziś podsumowanie zabaw, lepiej późno, niż wcale ;)

 



Na początek wielkanocne kartki :)
Po raz kolejny piękne grono uczestniczek, jesteście WIELKIE!





















I zakładki :)












 Tradycyjnie, jak co miesiąc, czekam na głosy na najładniejszą zakładkę tego miesiąca :)
Osoba, która wygra otrzyma ode mnie skromny upominek :)
Formularz kontaktowy znajdziecie na pasku bocznym bloga ;)

17 komentarzy:

  1. Widzę tu mnóstwo przepięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace , ale mam swojego faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna galeria prac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne wszystkie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki extra, nawet jeden hafcik miała szczególne powodzenie :-) Brawo MY !!
    Madziu tylko nie widzę Twoje kartki ani zakładki :-)
    A zakładki powstały świetne , muszę raz jeszcze obejrzeć zanim zagłosuję bo trudny wybór.
    Pozdrawiam i dziękuję za organizację zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna galeria i prace w niej przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki i zakładki, super się to ogląda.:) A kto wygrał marcową edycję karteczkową, pisałaś o tym, a ja przeoczyłam?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karteczki wielkanocne są bez głosowań :)
      No, chyba, że chcecie też głosować na karteczki, to możemy zacząć :)

      Usuń
    2. Miałam na myśli Cykliczne Kartkowanie, to z którego zrezygnowałyście.

      Usuń
    3. Faktycznie! Zapomniałam... nie wiem, jak to się stało, eh :( Nadrobię zaległości w tym tygodniu :)

      Usuń
  9. Śliczne karteczki i piękne zakładki przygotowały dziewczyny :)
    Niestety, poprzedni miesiąc był dla mnie koszmarny i nie udało mi się wywiązać z większości zabaw kartkowych :( Madziu, wybacz mi :* Mam nadzieję, ze to była pierwsza i ostatnia taka 'niedyspozycja'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało, ludzka rzecz :) Czekam na Twoje majowe karteczki :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)